heel erg blij met mijn schoenen

Mijn ervaring is heel erg fijn met mijn schoenmaat 35 wordt het steeds moeilijker om schoenen te kunnen kopen maar dat niet alleen ze zitten ook meteen erg goed dit is mijn ervaring heel blij mee. m.v.g Anne-Marie

Snelle levering Fijne schoen

Altijd tevreden met Gabordchoenen

Schoenen lopen altijd heerlijk. Nog nooit problemen gehad

Toppie

Fijne schoenen, goede pasvorm

Zoals steeds is alles correct en vlot verlopen.

Ik heb al vaker gekocht bij Gaborshoes.nl, en blijf er kopen omdat alles verloopt zoals je verwacht.

Bestelling niet geleverd

Na het plaatsen van een bestelling kreeg ik een bericht dat de schoenen niet door een interne kwaliteitscontrole waren gekomen en dat daarom het geld terug gestort zou worden. Deze terugstorting vond direct plaats, maar erg jammer dat er niet even overlegd is. Schoenen waren al 50% afgeprijsd en ik had dit paar erg graag willen hebben, ook met klein mankement.

Prima merk, goede service. Blijft lastig om online de juiste maat te kiezen.

Zie boven

Mooie schoenen

De schoenen kwamen wat later dan gepland en verwacht, maar ze zijn mooi.

Snelle levering. Alles prima in orde. Ik ben heel tevreden.

Zeer goed ontvangen. Met zorg ingepakt. Mooie kwaliteit laarsje.

Keurig en snel geleverd

Snel, netjes

Snel ontvangen goede kwaliteit

Ik heb de schoenen binnen 48 uur ontvangen na bestelling in het weekend, erg snel. Het zijn prachtige, fijne schoenen. Ik ben al langer fan van Gabor maar ging vaak naar fysieke winkels. Online is me goed bevallen.

Heel snel en netjes geleverd

Makkelijk bestellen en snel en netjes geleverd.

Zoals altijd snelle service voor een paar goed zittende schoenen

Duidelijkheid via de website en na 1 dag thuis de Gabor schoenen passen en er blij mee weglopen.

Retour van 1 paar kost 7,50 ongeacht de 4 paar die ik bestelde

Retour veel te duur, als ik van de 4 bestelde paren er slechts 1 terug stuur mag je toch verwachten dat er geen kosten voor de klant zijn!! Ook het paar wat op de post gedaan is de dag erna weer thuis ontvangen!!

Mooie schoenen

Vlotte levering en zorgvuldig verpakt. Niets op aan te merken. Top dat Gabor werkt met halve maten

Netjes op tijd geleverd

Alles klopt

Alles volgens afspraak. Mooie schoenen.

Primá

Ook telefonisch contact, prima geholpen. Vriendelijke vrouw.

Slechte levering; positieve reactie van Gabor...

Schoen is iets te smal, daarom had ik deze willen ruilen voor een halve maat groter. Het pakket is een paar dagen na de bestelling aangekomen. De plastic verpakking is heel, maar de doos is beschadigd en in gedeukt geweest. Nu ik deze schoenen wil ruilen voor een halve maat groter heb ik vermoedelijk een probleem dat niet door mij is veroorzaakt. Dus, ik probeer de schoenen uit te lopen omdat ik vermoed dat retourneren alsook ruilen in dit geval een vervelende klus wordt. Wel later een positieve reactie van Gabor ontvangen. De schoenen mochten alsnog geruild worden. Ik had ze al gepoetst dus ga daat nu niet meer doen...

Heel tevreden met mijn nieuwe sneakers. Snel geleverd!

Fantastisch produkt. Gabor is echt top!

Zeer snelle levering

Betrouwbaar

Helaas teleurstellend

Hoewel de schoenen te koop werden aangeboden kreeg ik na betaling bericht dat de schoenen beschadigd waren, dus niet leverbaar. Het was beter geweest als schoenen worden gecontroleerd voordat ze te koop worden aangeboden. Voorkomt teleurstelling.

Varkensmarkt 8

6041ET Roermond